Oma sovellus

Lataa Liikuntakeskus FUNin mobiiliapp! Liikkuminen ei ikinä ole ollut näin helppoa ja hauskaa!

FUNin oman sovelluksen avulla pääset liikkumaan helposti ilman avainta.


Liikuntakeskus FUNin mobiilisovelluksen löydät AppStoresta ja Google Play- kaupasta. Löydät sen nimellä Liikuntakeskus FUN.

Mobiiliapp on asiakkaan helppokäyttöinen sovellus, jonka avulla:

  • pääset kulkemaan FUNin ovesta joka päivä 04-24
  • voit hallinnoida omia tietojasi
  • saat tarkistettua päivän ryhmäliikuntatarjontamme ja varattua paikan tunneille
  • saat push- viestinä tiedon tärkeistä infoista ja tapahtumista (edellyttää push-ilmoitusten sallimista)
  • luet kaikki FUNin uutiset ja ajankohtaiset asiat
  • pääset FUNin upeaan videokirjastoon, josta löydät ohjaajien ja Personal Trainereiden jumpat ja treenit
  • Saat helposti yhteyden henkilökuntaan


​​​​​​​Jokaisen uuden jäsenen tulee ensin rekisteröityä käyttäjäksi sekä luoda oma käyttäjätunnus ja salasana. Sinun tulee appiin rekisteröityessäsi käyttää samaa sähköpostiosoitetta jota olet käyttänyt verkkokaupassamme. Käyttäjätunnuksesi on siis oma sähköpostiosoitteesi, jolla olet rekisteröitynyt appiin. Salasanan luot itse ja jos unohdat sen, tilaat sen uudelleen appin etusivulta. Suosittelemme tallentamaan puhelimeen omat tunnuksesi.

FUN mobiilisovelluksen kautta avaat ensin ulko-oven ja sen jälkeen turvaportin. Näin olet kirjautunut sisälle liikuntakeskukseen. Muista sallia sovellukselle sijaintipalvelut, jotta se toimii asianmukaisesti. Päivitä sovellus aina tarvittaessa. Bluetooth on myös hyvä olla päällä.

Muista välillä käyttää sovellus kokonaan kiinni, niin se toimii moitteettomasti.

Vinkki Android käyttäjälle: herjaako app sijaintipalvelujen puuttumista, mutta olet hyväksynyt ne asetuksissa? Kokeile käyttää sijaintipalvelut kiinni ja sen jälkeen salli ne uudestaan. Näin ongelma on ratkaistu!

Yleisimmät pikaratkaisut applikaation ongelmatilanteisiin

  • Tarkista, että puhelimessa on viimeisin versio sovelluksesta. Jos puhelimessa ei ole automaattiset sovelluspäivitykset päällä, niin sovellus tulee päivittää käsin sovelluskaupasta.
  • Tarkista, että puhelimessa on käyttöjärjestelmäpäivitykset asennettuna viimeisimpään Android / iOS versioon.
  • Tarkista, että puhelimessa on sijaintipalvelut päällä.
  • Tarkista, että puhelimessa on bluetooth päällä.
  • Tarkista, että sovelluksella on oikeus käyttää sijaintipalveluja.
  • Tarkista, ettei puhelimessa ole päällä VPN-sovellusta (nämä ovat toisinaan häirinneet sovelluksen toimintaa).


Mikäli mikään yllä olevista toimenpiteistä ei auta, niin voit kokeilla myös seuraavia:

  • Sulje sovellus ja käynnistä se uudelleen.
  • Kirjaudu ulos sovelluksesta ja kirjaudu uudelleen sisään.
  • Poista sovellus ja asenna se puhelimeesi uudelleen.
  • Jos vieläkään sovellus ei toimi, ole yhteydessä asiakaspalveluun.