Tuntikuvaukset

FUN tarjoaa ammattitaitoisten ja viihdyttävien ryhmäliikuntaohjaajien ohjaamia tunteja monipuolisella kattauksella. Ryhmäliikunta-aikataulusta löydät niin LES MILLS -konseptitunnit kuin ohjaajien omat tunnitkin. Valikoima sisältää lihaskunto-, kestävyys- ja kehonhuoltotunteja.

Ryhmäliikuntatunnit

Les Mills -tunnit

BODYCOMBAT® on voimaa ja energiaa huokuva intervallitreeni, jossa voi päästää sisäisen taistelijan valloilleen. Energinen musiikki ja eri itsepuolustuslajeihin perustuvat liikkeet tarjoavat sinulle täydellisen treenin, josta erityisesti niskahartiaseudun lihakset kiittävät. Tunti sopii kaikille ja kehittää koordinaatiota ja ketteryyttä sekä nopeutta ja voimaa. BODYCOMBAT® tunnin aikana tulet tekemään jopa 1600 vatsalihasliikettä rutistamatta kertaakaan!

BODYPUMP® on haastava, mutta myös aloittelijoille sopiva lihaskuntotreeni, jonka liikkeet tehdään ryhmässä musiikin tahtiin. Tunnin aikana käytetään tankoa, levypainoja ja kehon omaa painoa. Harjoitus parantaa lihaskuntoa ja sopii erityisesti niille naisille ja miehille, jotka haluavat tehdä koko kropan treenin tunnissa. BODYPUMP® helppoa, tehokasta ja tuo taatusti tuloksia. Tule kokeilemaan maailman suosituin lihaskestävyystuntia!

BODYSTEP® on energinen step-tunti, joka keskittyy erityisesti alakroppaan. Tunnilla askelletaan step-laudalle, jonka korkeuden voit säätää itsellesi sopivaksi. Erilaisten kehonpainoliikkeiden, irtopainojen ja laudan päällä suoritettavien toiminnallisten harjoitteiden avulla haastat lihasvoimasi samalla kehittäen kuntoasi, koordinaatiotasi ja ketteryyttäsi. Tunnin energinen musiikki motivoi sinua haastaamaan itsesi ja testaamaan rajojasi hauskalla tavalla!

Ohjaajien omat tunnit

Fiilistele! on helppo ja hauska tunti, jonka aikana vuorotellaan askelluksen, tanssin ja lihaskuntoliikkeiden välillä. Pystyt muokkaamaan tunnin itsellesi sopivan tehoiseksi vaihtoehtojen avulla. Tunti soveltuu kaikentasoisille liikkujille.

FUNctional on täyttä toimintaa ja tekemistä! Tällä toiminnallisella treenillä vahvistat kehoasi sekä parannat liikkuvuuttasi. Tunnin aikana treenataan koko kroppa käyttäen kehonpainoa sekä erilaisia apuvälineitä. Toiminnallisen treenin avulla poltat kaloreita vielä treenin jälkeenkin, jolloin saat nopeammin tuloksia. Sopii kaikille tasosta riippumatta.

FUNDance -tunnilla hikoillaan ja hurvitellaan helppojen, sekä mukaansatempaavien koreografioiden parissa. Tunnilla tutuiksi tulevat niin lattarit, hiphop, showtanssi kuin reggaetonkin.Tämä on tunti sinulle, joka tykkäät tanssia ja irrotella!

Jooga & pilates -tunti on lempeä, mutta tehokas yhdistelmä kehon liikkuvuutta parantavaa joogaa ja keskivartalon tukilihaksia vahvistavaa pilatesta. Tunnilla keskitytään rauhallisilla harjoitteilla kehittämään lihasten ja nivelten liikkuvuutta, sekä vahvistetaan keskivartalon tukilihaksistoa. Ei sisällä vaikeita liikkeitä, joten sopii kaikille!

Kahvakuula -tunnilla kehität tasapainoasi, lihas- sekä kestävyyskuntoasi. Tunti ei vaadi aikaisempaa kokemusta lajista ja soveltuukin kaiken tasoisille harjoittelijoille.

Kiinteytys -tunti on kaiken tasoisille kuntoilijoille sopiva koko kehoa vahvistava ja muokkaava tunti. Tunnin aikana treenataan kaikki kehon lihakset läpi helpoilla ja yksinkertaisilla liikkeillä niin irtopainoja, kuin omaa kehoa käyttäen. Pystyt räätälöimään tunnin juuri itsellesi sopivaksi ohjaajan antamia vaihtoehtoja käyttäen.

Pilates vapauttaa kehosi kireyksistä ja vahvistaa ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Keskitytään syvien vatsa- ja selkälihasten harjoitteluun. Kehittää liikkuvuutta, voimaa ja kehonhallintaa. Sopii kaikille.

RPV (ikisuosikki!) on muokkaustunti reisi-pakara-vatsa alueen kiinteytykseen. Lämmittävien liikkeiden jälkeen annetaan kyytiä keski- ja alavartalon lihaksille.

RentoJooga on kehoa huoltava ja rauhoittava tunti. Lämmittelysarjan jälkeen tehdään pitkäkestoisia asanoita (joogan liikkeitä), jotka rauhoittavat mielen ja kehon. Tunti sisältää liikkeitä monista eri joogan tyylisuunnista. Tunti soveltuu kaiken tasoisille kuntoilijoille eikä vaadi aikaisempaa kokemusta.

VoimaJooga on kehoa vahvistava, tasapainottava ja kehon liikkuvuutta lisäävä tunti. Tunti sisältää liikkeitä enimmäkseen astangajoogasta eli voimajoogasta. Tunti soveltuu kaiken tasoisille kuntoilijoille vaihtoehtojen ansioista eikä vaadi aikaisempaa kokemusta.

ZUMBA® Tällä tunnilla kohotat kuntoasi eri tanssityylien ja musiikinrytmien mukana! Tunnin ideana on yksinkertaisuus, jonka ansiosta sinun on helppo päästä mukaan kuumiin rytmeihin. Anna Zumba® tunnin viedä itsesi maailmanmatkalle ja tunne rytmien vaikutus kehossasi.

Virtuaalitunnit

Les Mills virtuaalitunnit

BODYBALANCE® Virtual on joogaan, tai chi'n ja pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua, rauhallista ja rentouttavaa.

BODYCOMBAT® Virtual on taistelulajien inspiroima ja motivoivan musiikin tahtiin suoritettava koko kehon kuntoharjoittelu. Tunnilla suoritettavat lyönnit ja potkut vahvistavat koko kehoasi, parantavat kuntoasi, sekä vahvistavat keskivartalon lihaksiasi. Kaikki liikkeet suoritetaan ilman kontaktia.

BODYPUMP® Virtual on tehokas lihaskuntotreeni levytangoilla. Voit valita itsellesi sopivat painot ja nauttia hauskasta ja iloisesta treenistä. Kokeile, huomaat tulokset! Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

CXWORX® Virtual on nopea ja tehokas treeni. Haastava harjoitus lihaksille sekä keskittymiskyvylle. Parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta, mitkä auttavat ehkäisemään rasitusvammoja. Opettaa treenaamaan oikein keskivartalon lihaksia ja lisää ymmärrystä niiden tärkeydestä terveydelle. Motivoi ja haastaa harjoittelemaan.

LES MILLS BARRE™ Virtual on 30 minuutin balettivaikutteinen treeni, joka vahvistaa ja kiinteyttää koko kehoa. Koska tunneilla ei ole perinteistä balettitankoa asennon tukena, osallistujat pääsevät treenaamaan oman kehon tukivoimaa ja lihasten kannatusta. Eleganttien ja ylväiden liikkeiden intensiteetti tekee treenistä yllättävän tehokkaan.

LES MILLS GRIT® Virtual on korkean intensiteetin intervallitreeni (HIIT). Kyseessä on nopea ja intensiivinen treenimuoto, jonka aikana motivoidut haastamaan sekä fyysisiä, että henkisiä rajojasi. Tunti rakentuu eripituisiin työosioihin eli intervalleihin, joiden aikana tavoitellaan maksimaalista treenitehoa. LES MILLS GRIT® sisältää kolme erilaista suuntausta – Strength, Cardio ja Athletic. Pääset haastamaan fyysisiä rajojasi räjähtävän musiikin tahdissa, motivoivan coachin seurassa.

RPM® Virtual on intervallityyppinen sisäpyöräilytunti, joka tarjoaa mahdollisuuden kuntosi rajojen testaamiseen menevän musiikin tahdissa. Tehokas ja hauska treeni, jonka tulokset huomaat nopeasti. Sisäpyöräilyssä polkutekniikat ovat turvallisia ja tunnin rakenne sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pyöräilijälle.

SH’BAM® Virtual on täydellinen sekoitus viimeisintä musiikkia ja yksinkertaisia, mutta kuumia tanssiliikkeitä, joissa keskitytään enemmän hauskanpitoon kuin liikkeiden täydelliseen suorittamiseen. Kaikki voivat osallistua SH’BAM® -tunnille – ota mukaan leikkisä asenne ja vapauta sisäinen tähtesi! SH’BAM® on vapauttava, hauska ja sosiaalinen tapa liikkua!

FUNin ohjaajien omat virtuaalitunnit

Jooga on kehoa huoltava ja vahvistava tunti. Tunti sisältää liikkeitä monista eri joogan tyylisuunnista. Tunti soveltuu kaiken tasoisille kuntoilijoille eikä vaadi aikaisempaa kokemusta.

Keskikeho on helppo ja yksinkertainen keskivartaloa ja ryhtiä vahvistava tunti. Vatsa- ja selkälihasten liikkeet muokkaavat kehosi asentoa ja myös kehonhallinta paranee. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä. Sopii kaikille.

Kiinteytys -tunti on kaiken tasoisille kuntoilijoille sopiva koko kehoa vahvistava ja muokkaava tunti. Tunnin aikana treenataan kaikki kehon lihakset läpi helpoilla ja yksinkertaisilla liikkeillä niin irtopainoja, kuin omaa kehoa käyttäen. Pystyt räätälöimään tunnin juuri itsellesi sopivaksi ohjaajan antamia vaihtoehtoja käyttäen.

Pilates vapauttaa kehosi kireyksistä ja vahvistaa ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Keskitytään syvien vatsa- ja selkälihasten harjoitteluun. Kehittää liikkuvuutta, voimaa ja kehonhallintaa. Sopii kaikille.

RPV on muokkaustunti reisi-pakara-vatsa alueen kiinteytykseen. Lämmittävien liikkeiden jälkeen annetaan kyytiä keski- ja alavartalon lihaksille.

Sisäpyöräily kehittää hapenottokykyä ja parantaa aerobista kuntoa. Vastuksen säädät itse, joten tunti sopii kaikille! FUNin pyöräilyt ovat iloisia ja tehokkaita!

Sisäpyöräilytekniikka -tunnilla opit oikeaoppiset tekniikat turvalliseen ja tehokkaaseen sisäpyöräilyyn. Opit myös säätämään pyörän juuri sinulle sopivaksi. Tarkoitettu aloittelijoille ennen varsinaista pyöräilytuntia ja kertaukseksi kokeneille pyöräilijöille.

Venyttely -tunnilla saat liikkuvuutta kehoosi. Huollat lihaksiasi huolellisesti venytellen ja palaudut muusta harjoittelusta.


Liikutaan yhdessä ja pidetään hauskaa!

Liikuntakeskus FUNin monipuolisesta ja runsaasta ryhmäliikuntavalikoimasta löydät juuri itsellesi parhaimmat tunnit sinulle sopivaan aikaan.

Lue lisää